Volkswagen Golf VII private lease
  • VW Golf VII

  • U I T V O E R I N G
    5 Deurs
    Trendline uitvoering.

  • M O T O R
    1.2 3 cilinder 85pk

  • V E R B R U I K
    Fabrieksopgave: 1:20
    Werkelijk verbruik: 1:14

  • L O O P T I J D
    48 maanden

  • K M - J A A R
    10.000/per jaar
  • Prijs Per Maand:
    € 349,-
Farbe: Misanorot
  • VW Golf VII<

  • U I T V O E R I N G
    5 Deurs
    Trendline uitvoering.

  • M O T O R
    1.2 3 cilinder 85pk

  • V E R B R U I K
    Fabrieksopgave: 1:20
    Werkelijk verbruik: 1:14

  • L O O P T I J D
    48 maanden

  • K M - J A A R
    10.000/per jaar
  • Vanaf Prijs Per Maand:
    € 354,-
Farbe: Misanorot
  • VW Golf VII

  • U I T V O E R I N G
    5 Deurs
    Trendline uitvoering.

  • M O T O R
    1.2 3 cilinder 85pk

  • V E R B R U I K
    Fabrieksopgave: 1:20
    Werkelijk verbruik: 1:14

  • L O O P T I J D
    48 maanden

  • K M - J A A R
    10.000/per jaar
  • Vanaf Prijs Per Maand:
    € 453,-

Volkswagen Golf VII private lease

De 5-deurs Volkswagen Golf VII private lease staat in Night Blue metallic in Highline-uitvoering op ons te wachten. Zijn donkerblauwe lak, 17 inch lichtmetalen velgen (standaard op het Highline-pakket) en smaakvol aangebrachte verchroomde accenten staan hem goed. Het is een auto van formaat, deze Volkswagen Golf VII: 4 volwassenen vinden een prima plek in deze hatchback.

Het algemene design van de Volkswagen Golf VII is behoudend te noemen (de emotie druipt er niet vanaf), maar dit is natuurlijk terug te vinden in de gehele modellenreeks van Volkswagen.
De Volkswagen Golf VII is, zoals het mooi genoemd wordt, evolutie, geen revolutie. Het voordeel hiervan is dat je niet snel in een gedateerd model rondrijdt. Bij het aanschouwen van de laatste versie van de Golf kan je elementen van het originele model (1979) terugvinden.

De 5-deurs Volkswagen Golf VII private lease staat in Night Blue metallic in Highline-uitvoering op ons te wachten. Zijn donkerblauwe lak, 17 inch lichtmetalen velgen (standaard op het Highline-pakket) en smaakvol aangebrachte verchroomde accenten staan hem goed. Het is een auto van formaat, deze Volkswagen Golf VII: 4 volwassenen vinden een prima plek in deze hatchback.

Het algemene design van de Volkswagen Golf VII is behoudend te noemen (de emotie druipt er niet vanaf), maar dit is natuurlijk terug te vinden in de gehele modellenreeks van Volkswagen.
De Volkswagen Golf VII is, zoals het mooi genoemd wordt, evolutie, geen revolutie. Het voordeel hiervan is dat je niet snel in een gedateerd model rondrijdt. Bij het aanschouwen van de laatste versie van de Golf kan je elementen van het originele model (1979) terugvinden.

Thuiskomen

Terug naar de tegenwoordige tijd:  we stappen in. In deze Highline-uitvoering ontbreekt het je aan niets: van cruisecontrol tot vermoeidheidsherkenning, van parkeersensoren tot het half-lederen  interieur en een achteruitrijcamera, het zit er allemaal in. In de “Trendline” basisuitvoering is de Volkswagen Golf VII ook al niet onderbedeeld in de opties. Wat je kan verwachten is bijvoorbeeld airco, 7 airbags, mistlampen en bochtverlichting. Ook aan de veiligheid is gedacht, met onder meer een Elektronisch Stabilisatie Programma (ESP) en een Ongeval Reductie Systeem (ORS). Het opbergvak onder de passagiersstoel is bijzonder handig en ook dat behoort tot de standaarduitrusting.

Wat ons opvalt, is dat de kwaliteit van de afwerking erg hoog is, van het leder afgewerkte stuur tot aan het 12.7cm kleuren touchscreen in de middenconsole; het voelt heel solide aan allemaal. De zit van de stoelen (in de Highline-uitvoering bijzonder mooi in het half-leder uitgevoerd) is uitstekend, want die is stevig en comfortabel. Wat voor de bestuurder ook belangrijk is, is dat alle bedieningsorganen na een korte rit op het gevoel te bedienen zijn. Alle knoppen zitten waar je ze verwacht, dus geen onplezierige verrassingen in deze  Volkswagen. Je voelt je al heel snel thuis in de Golf VII. Het is, alsof je een nieuwe jas aantrekt, waar je je direct comfortabel in voelt.

"Alsof je een nieuwe jas aantrekt, waar je jezelf direct comfortabel in voelt."

Slingeren

Wat verder het vermelden waard is, is dat de Golf VII vrij ruim is aan de binnenzijde. Er zijn dus  geen problemen met been- en hoofdruimte achterin. De passagiers achterin hebben wel wat minder luxe dan de mensen voorin de auto, want de ramen moeten gewoon ouderwets open- en dichtgedraaid worden. Dit vinden wij toch wel een kleine misser van Volkswagen, net als het ontbreken van de LED dagrijverlichting (alleen als optie verkrijgbaar).

We draaien de sleutel om (nog geen startknop in deze Golf aanwezig) en we horen de 1.2 TSI aanslaan. De 4 cilinder draait bijzonder rustig, maar reageert vinnig op het gaspedaal. We hebben een Golf VII met een handgeschakelde 6 versnellingsbak meegekregen en deze schakelt erg prettig, licht en trefzeker. Met het met leder omklede stuurwiel in de hand stuur je de Volkswagen met het grootste gemak door het verkeer. Bij scherpe bochten helt de auto nauwelijks over. De prestaties van de Golf VII zijn prima. De auto komt goed van zijn plaats en hij trekt goed door in de toeren. Tijdens het accelereren hoor je de motor zeker werken, maar op hogere snelheden is hij bijzonder stil. Ook rammeltjes en kraakjes zijn in deze  Volkswagen niet te horen. Een rit in de Volkswagen Golf VII laat zich kenmerken als comfortabel. Je gaat in deze auto in alle rust van A naar B.

"De Volkswagen Golf VII private lease is een mooie, degelijke auto."

Netjes

De motorkap gaat open en het ziet er hier allemaal goed georganiseerd uit!  Alles is netjes afgewerkt.  De accu is zelfs voorzien van een beschermhoes. Geen “stengel”’ om de kap omhoog te houden, maar een gasveer, zoals het hoort. Verder zijn alle vloeistoffen gemakkelijk bereikbaar. De kofferruimte wordt ontsloten door een druk op het VW logo; een mooi accent vinden wij. De kofferruimte is behoorlijk groot, namelijk  380 liter, dus groot  genoeg voor flink wat bagage. Ook de kofferruimte is netjes afgewerkt.

Onze conclusie

De Volkswagen Golf VII is een mooie, degelijke auto. Hij ziet er aardig uit en hij heeft bijzonder leuke opties meegekregen. Er zijn geen rare design-zaken  of scherpe “vouwen” in het plaatwerk op te merken. Binnenin is het ook gewoon netjes. Mooie materialen en een hoge bouwkwaliteit. De 1.2 TSI doet zijn werk in alle rust, maar hij laat zich in het hogere toerengebied van zijn sportieve kant zien. De Volkswagen Golf VII is een degelijk kwaliteitsproduct, waarmee je altijd goed voor de dag komt.

Nadelen Golf VII:

  • Achterin ramen openen en sluiten met raamslinger.
  • Opties aan de dure kant.
  • Geen LED dagrijdverlichting.
  • Auto is in het algemeen nogal "gewoontjes".

Voordelen Golf VII:

  • Hoog niveau afwerking.
  • Stille motor.
  • Veel opties (highline uitvoering).
  • Hoog niveau afwerking.
  • Gebruiksgemak bedieningsorganen.

Volkswagen Golf VII private lease
  • VW Golf VII

  • U I T V O E R I N G
    5 Deurs
    Trendline uitvoering.

  • M O T O R
    1.2 3 cilinder 85pk

  • V E R B R U I K
    Fabrieksopgave: 1:20
    Werkelijk verbruik: 1:14

  • L O O P T I J D
    48 maanden

  • K M - J A A R
    10.000/per jaar
  • Prijs Per Maand:
    € 349,-
Farbe: Misanorot
  • VW Golf VII<

  • U I T V O E R I N G
    5 Deurs
    Trendline uitvoering.

  • M O T O R
    1.2 3 cilinder 85pk

  • V E R B R U I K
    Fabrieksopgave: 1:20
    Werkelijk verbruik: 1:14

  • L O O P T I J D
    48 maanden

  • K M - J A A R
    10.000/per jaar
  • Vanaf Prijs Per Maand:
    € 354,-
Farbe: Misanorot
  • VW Golf VII

  • U I T V O E R I N G
    5 Deurs
    Trendline uitvoering.

  • M O T O R
    1.2 3 cilinder 85pk

  • V E R B R U I K
    Fabrieksopgave: 1:20
    Werkelijk verbruik: 1:14

  • L O O P T I J D
    48 maanden

  • K M - J A A R
    10.000/per jaar
  • Vanaf Prijs Per Maand:
    € 453,-

Heb je hier niet precies gevonden wat jij zoekt. Laat ons dan weten wat wel jouw wensen zijn. Choose & Lease maakt voor jou een offerte op maat.